Online Trendrapport 2013

, # Strategie

Ons jaarlijkse nieuwjaarscadeau aan de wereld: het Online Trendrapport 2013. (Bekijk de vorige versies: 2008, 2009, 2010, 2011, 2012).

Drie manieren om het Trendrapport te lezen:

  1. download het rapport in PDF-formaat (4,5 Mb);
  2. doorblader het online via Issuu;
  3. bestel het in papieren boekvorm voor 25 euro (mail me jouw contactgegevens, of kom naar de Trendsnight op 21/2).

Veel leesplezier!

Meer weten? Advies nodig?

Kom gerust langs voor een kop koffie en een goed gesprek. Wijs geeft strategisch advies, en helpt bij het uitwerken en verbeteren van all things digital.

Gerelateerde diensten

Gerelateerde cases

  • KBC - Bijlerende kennisbank voor ondernemers

  • Digitale transformatie van De Lijn

Gerelateerde artikels

 

Al 8 reacties

Laat hier een reactie achter of contacteer ons via e-mail

Steven Van Den Broeck

Steven Van Den Broeck
schreef

Proficiat aan het ganse team! Heel knap werk en de vormgeving mag ook gezien worden! Ik wens jullie een vree Wijs 2013!


schreef

Goed dat jullie linken naar de vorige edities van het trendrapport, maar de links op die pagina's werken vaak niet langer (zoals de link naar de PDF van het trendrapport 2011: http://www.netlash.com/downloads/netlash-online-trendrapport-2011 wat nog verwijst naar de oude netlash website).

Ik begin in ieder geval deze lijvige editie te lezen.


schreef

Vanavond neem ik even rustig de tijd om het gehele rapport te lezen. De voorgaande malen was ik altijd zeer over het rapport te spreken en zie nu, opnieuw, hierboven enthousiaste reacties.

Ik ben zelf erg benieuwd naar de trends omtrent social media en <a href="http://www.npoc">telecommunicatie</a>.

Olivier Kerkhofs

Olivier Kerkhofs
schreef

Het is een zeer boeiend rapport geworden! Fantastisch werk!!

Ik heb een vraagje ivm een artikel. Op p.77 staat er onder de conclusie weg met de koterie:

"Vandaag is de meerkost van naast elkaar werken echter te hoog geworden. Dat zie je aan B2B lead generation cases als die van Hubspot en Forrester research, die hun cost per lead drastisch terugschroeven op het moment dat productiviteit van B2B sales op het laagste punt in 15 jaar staat."

Bedoelen jullie hiermee dat Hubspot en Forrester alweer achter staan of dat zij juist deze problematiek succesvol aanpakken?


schreef

Wat een geweldig trendrapport, moet er echt nog even goed de tijd voor nemen, nu alleen even snel wat pagina's bekeken. Ook leuk dat jullie de oude trendrapporten erbij hebben gezet, misschien leuk om na deze eens door te lezen.

Op pagina 76, 77 hebben jullie het er inderdaad over dat veel bedrijven steeds meer internet moeten gaan gebruiken. Denk dat bedrijven inmiddels wel verplicht zijn om het internet op te gaan, wil je de concurrentie bij blijven.

Ik denk zelf dat facebook binnen enkele jaren lang niet meer zo groot zal zijn, maar goed ik zal weer even verder lezen!

Nogmaals echt een geweldig rapport!

Pierre Canters

Pierre Canters
schreef

Toch een opmerking!

We mogen niet vergeten dat de 'big' advertising agencies een grote concurrent hebben aan alle kleine nichebureaus die uit de grond worden gestampt.

De opmars van social media marketing en online marketing as a whole, zou de neergang van zulke grote reclamebureaus kunnen betekenen.


schreef

En nog goed beveiligd ook, ?sent=true&submitted=true toevoegen aan de URL blijkt niet zomaar te werken ;)

Bedankt, altijd leuk jullie rapport te lezen waar enkel experts aan het woord zijn.


schreef

Super! Handig om na te lezen en info op te doen

Plaats een nieuwe reactie