Lead generation in B2B

, # Strategie

eMarketer publiceerde een interessant artikel over on-line marketing in de B2B wereld.

Een paar interessante cijfers:

  • 42.1% van de B2B-marketeers beschouwd online marketing als een (zeer) effectieve lead generation tool;
  • 85% van de beslissingnemers in bedrijven gebruikt zoekmachines;
  • 36% van de zoekmachine-gebruikers beschouwt een bedrijf met een hoge zoekmachine score als een topmerk.

Statistieken

En dan een bewering die ik de laatste tijd ook kwistig verspreid:

Tie Web site analytics to e-mail, search and other lead generating activities.

De toekomst van e-commerce websites is de nauwe integratie van CMS, Website statistieken en e-mail marketing.

(Via Marketingfacts.)

Meer weten? Advies nodig?

Kom gerust langs voor een kop koffie en een goed gesprek. Wijs geeft strategisch advies, en helpt bij het uitwerken en verbeteren van all things digital.

 

1 reactie

Laat hier een reactie achter of contacteer ons via e-mail


schreef

Dat zijn zeer zeker goede cijfers. Ik heb het zelf ook al geanalyseerd, veel klopt er van.

Plaats een nieuwe reactie