Katrien Vermeulen

Copywriter

Katrien zet de puntjes op de i bij Wijs. Letterlijk, want zij is de copywriter in huis. Van webteksten tot converterende microcopy, van catchy social post tot nieuwsbrief: geen dag hetzelfde in copyland. Dankzij de nauwe samenwerking met online marketeers heeft Katrien intussen flink wat kaas gegeten van SEO, en start ze nooit aan een tekst voor ze antwoord heeft op de vraag wie de doelgroep is en wat die wil weten.

Gepubliceerde inzichten van Katrien

Waarom we binnenkort geen smartphone meer nodig hebben

19 oktober 2017 - Katrien Vermeulen

"The death of the smartphone and what comes next","de smartphone is dood, leve de smartphone": het zijn maar enkele koppen die duidelijk maken dat het einde van de smartphone een hot topic is. Ook bij Wijs geloven we dat zijn dagen geteld zijn, alleen zal het toestel waar we zo aan gehecht zijn niet echt verdwijnen, maar eerder veranderen. En daar heeft de opkomst van augmented reality heel wat mee te maken. Bart De Waele en David Vansteenbrugge geven hun visie op de toekomst van de smartphones en AR.

Wijs Hackathon 2017

28 september 2017 - Katrien Vermeulen

Elk jaar krijgen de werknemers van Wijs 48 uur vrij spel. Doel: een team vormen met een aantal collega's en in 2 dagen iets opleveren dat een meerwaarde biedt voor Wijs en haar werknemers. Aan het eind van de 2 dagen pitcht iedereen zijn idee en kent de jury (het management) de prijzen toe. Dit jaar tekenden we onder meer een nieuw imago voor België, probeerden we het welzijn van collega's in kaart te brengen en werd er geëxperimenteerd met light project mapping.

Perfecte timing

09 augustus 2016 - Katrien Vermeulen

Het eerste uur van een verzonden e-mail is cruciaal: dan wordt er het meest opengeklikt en doorgeklikt. Wat later verdwijnt de mail in de donkere krochten van de overvolle mailbox.