Elisabeth Vanhoutte

Sales & Marketing Director

Elisabeth Vanhoutte startte haar carrière als freelance redacteur voor reisgidsen en branded content. Bij de VAR kreeg ze de smaak te pakken van media en marketing, en al snel verloor ze haar hart aan content marketing. Vanaf 2010 stapte ze over naar het agency life, waar ze tal van merkgerelateerde magazines en loyaltyprogramma's verder ontwikkelde tot referenties in hun vakgebied. Bovendien slaagde ze erin met een klein Belgisch agentschap goud te halen in de States als content marketing agency of the year. Later voegde ze nog een zilveren Effie toe aan het palmares, met de eerste campagne van de Rodeneuzendag in België. Sinds 2016 werkt ze bij Wijs als Client Service Director.

Gepubliceerde inzichten van Elisabeth

Cuckoos met mayonaise

donderdag 01 juni 2017 - Elisabeth Vanhoutte

In mei legt elke vogel een ... award! Althans toch op de Voorhavenlaan, waar we het voorjaar van 2017 op z'n minst vruchtbaar mogen noemen. Want tijdens het Gala van de Cuckoos pikte het team van Wijs niet 1, maar 2 awards mee uit de Carré.