Dries Bultynck

Online Marketeer

Dries is ancien en ondertussen decor geworden bij Wijs. Hij is creatief met informatie: een digitaal-analytische all-rounder die alle informatie gebruikt en omvormt in een strategische ondersteunde bottom-up aanpak. Dit alles wordt door Dries héél praktisch vertaald, met altijd minstens één vast component: data. Hij is de persoon die zich de vraag stelt of we geen extra stap vooruit kunnen denken waarbij emo & ratio gekoppeld kunnen worden. Online Marketeer Dries functioneert het best met een duidelijke doelstelling in een hybride team, en met een flexibele aanpak.

Gepubliceerde inzichten van Dries

Hij komt, hij komt… Is jouw e-commerce klaar voor Amazon?

16 november 2017 - Dries Bultynck

Vorige week kondigde Amazon aan dat haar abonnementsdienst Prime beschikbaar is in de Benelux. Wat doe je met zo’n nieuws als retailer? Huiveren en verderdoen zoals je bezig was? Of zorgen dat je klaar bent om ook mee op de kar te springen? Wij onderzochten de tweede optie en zetten een paar voordelen en features van Amazon op een rij. Zodat je straks niet met angst, maar wel verwachtingsvol en reikhalzend kan uitkijken naar het moment dat de e-commerce-gigant haar diensten volledig zal uitrollen in België.