Online marketing en websites voor Partena

oktober 2006, # Non-profit , Klant: Partena

Een zeer volledige online marketing audit met betrekking tot SEO, traffic, lead generation en nog veel meer, laat ons toe om onze online marketing strategie onderbouwd aan te pakken. We weten wat doen de komende maanden.

Annick Messely, Partena ziekenfonds & partners

Doorlichting bestaande site

In 2005 klopte het Partena Ziekenfonds bij ons aan voor een doorlichting van de bestaande website.

Het aangeleverde rapport analyseerde de sterktes en zwaktes van de website op verschillende vlakken: usability, informatie-architectuur en lay-out.
We formuleerden adviezen met concrete to do's om de website te verbeteren op vlak van bruikbaarheid, navigatie en conversie.

Ontwikkeling nieuwe websites

Sindsdien lanceerden we voor Partena & Partners 3 nieuwe sites: Partena Partners, Partena Dienstencheques en Partena Ziekenfonds.

Online marketing audit

In 2011 volgde een nieuwe doorlichting, dit keer op vlak van online marketing. In deze audit bekeken we onder meer de SEO, traffic, partnerships, nieuwsbrieven, social media profielen. We formuleerden daarnaast een overkoepelende visie op de websites in functie van lead generation. Aan de audit was een uitgebreide rapportage gekoppeld, inclusief conclusies en aanbevelingen. Het eindproduct was een lijvig rapport van wel 150 pagina's dik.

En meer

En het ging verder dan dat. In de loop van 2011 boden we assistentie bij het beheer van SEA en de implementatie van Web Analytics. We bieden ook continue ondersteuning op vlak van Web Development via het Fork CMS. In 2012 bouwen we het SEO-traject verder uit en bieden we support op vlak van Web Analytics en Business Intelligence.

bezoek website

Kom meer te weten over de uitgevoerde diensten

Usability & conversie audit

Website testen op gebruiksvriendelijkheid, gebaseerd op best practices en onderzoek. Doelstelling: meer conversies. Lees verder ➜

Online adverteren

Google AdWords is de geldkoe van Google. Daar moet je niet over twijfelen. Slim adverteren via Wijs bespaart je veel advertentie-euro’s en levert je extra verkoop-euro's op. Lees verder ➜

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Optimaliseren van een site om via zoekmachines meer geïnteresseerde bezoekers te krijgen. Lees verder ➜

SEA audit

Evalueren van bestaande AdWords-campagnes. Suggesties formuleren om een betere ROI te halen. Lees verder ➜

SEO audit

Oplijsten van technische obstakels van je website. Voorstellen van haalbare oplossingen, in overleg met de webbouwer. Lees verder ➜

Gebruikersonderzoek

Observeren van echte gebruikers in een testomgeving. Lees verder ➜

Nog niet overtuigd? Bekijk onze andere projecten