Responsive website voor Handelsbeurs

oktober 2011, # Cultuur, # Mobile , Klant: Handelsbeurs

Web 2.0 voor concertzaal

De nieuwe site van de Handelsbeurs moest vooral een antwoord bieden op de vraag: hoe kan een website het verlengde worden van een fysieke concertzaal in een web 2.0-omgeving? Een aantrekkelijke, gebruiksvriendelijke site met veel interactiemogelijkheden - die zich aanpast aan het scherm van de bezoeker - bleek het goede antwoord.

Responsive en toegankelijk

Naast de eigentijdse vormgeving en de verbeterde gebruiksvriendelijkheid, voorzagen we ook ruimte gecreëerd voor foto, audio en video. Daarnaast zorgden we ervoor dat de Handelsbeurs de dialoog kan aangaan met muziekliefhebbers, via reactiemodules en links naar social media als Facebook en Twitter. Ook mobiele surfers krijgen alle info mooi te zien. Dankzij het responsive webdesign is de website is vlot raadpleegbaar op tablets en smartphones

bezoek website

Kom meer te weten over de uitgevoerde diensten

Informatiearchitectuur

Uitdenken van een grondplan voor een website. Navigatiestructuur en werking van elk paginatype. Lees verder ➜

Web development

Ontwikkelen van maatwerk. Koppelen van databases. Integratie met ERP- & CRM-systemen en social media. Lees verder ➜

Responsive design

Uitdenken en ontwerpen van een interface voor verschillende form factors: pc’s, tablets en smartphones. Lees verder ➜

Open source CMS

Opzetten van Fork CMS. Programmeren van maatwerkmodules. Integratie HTML- en CSS-code. Lees verder ➜

Front-end development

Uitwerken van een ontwerp tot HTML en CSS-code volgens de nieuwste standaarden. Lees verder ➜

Webdesign

Creatie van een gebruiksvriendelijk en origineel ontwerp op maat van de klant. Lees verder ➜

Nog niet overtuigd? Bekijk onze andere projecten