Website Go For Zero

november 2011, # Overheid , Klant: BIVV

We wilden een website die de gebruiker centraal stelt. Om via social media te communiceren met onze doelgroep. Om campagnes degelijk te ondersteunen via online marketing. Zo'n all-in service vind je niet overal, wèl bij Wijs.

Tom Dedecker, BIVV

Wijs ontwikkelde voor het Belgisch Instituut voor Verkeersveiligheid de nieuwe Go For Zero-site. Go for Zero verenigt bedrijven, organisaties, overheden, de media en individuele burgers in hun strijd voor een veiliger verkeer.

Interactief platform

Goforzero.be brengt alle lopende en voorbije campagnes in kaart op een toegankelijk, interactief platform. Bezoekers kunnen er het Charter voor veilig verkeer ondertekenen, en informatie terugvinden over rijden onder invloed, zwakke weggebruikers,...

Inzetten op diverse kanalen

Het gebruiksvriendelijke CMS laat het Instituut toe om elke nieuwe campagne intuïtief te integreren met andere digitale kanalen. Denk maar aan video, interactieve games en sociale media. Via Facebook Advertising en Google AdWords vergrootten we het bereik van de site.
Zo hopen we het BIVV een stap dichter te brengen bij hun doelstelling: een halvering van het aantal slachtoffers op de weg.

bezoek website

Kom meer te weten over de uitgevoerde diensten

Web development

Ontwikkelen van maatwerk. Koppelen van databases. Integratie met ERP- & CRM-systemen en social media. Lees verder ➜

Online adverteren

Google AdWords is de geldkoe van Google. Daar moet je niet over twijfelen. Slim adverteren via Wijs bespaart je veel advertentie-euro’s en levert je extra verkoop-euro's op. Lees verder ➜

SEO audit

Oplijsten van technische obstakels van je website. Voorstellen van haalbare oplossingen, in overleg met de webbouwer. Lees verder ➜

Social Media

Online identiteit opbouwen in verschillende sociale netwerken. Lees verder ➜

Webdesign

Creatie van een gebruiksvriendelijk en origineel ontwerp op maat van de klant. Lees verder ➜

Nog niet overtuigd? Bekijk onze andere projecten