IA en design voor Flair

juli 2009, # Media & pers, # Community , Klant: Flair

We zochten een partner die de complexe logica van een Flair-meisje begreep. Wijs bood ons strategische inzichten, een vrolijke site en een boeiende samenwerking. Sindsdien groeide de site jaarlijks met 18%.

Pauline Depière, Flair

Sanoma wou de Flair website ombouwen tot een actieve community website. Samen met de mensen van Flair werd een concept uitgedacht. Daarnaast stond Wijs in voor de informatiearchitectuur en het design van de nieuwe website.

Doel was om zoveel mogelijk bezoekers zo lang en zo veel mogelijk op de website te laten surfen. Ons antwoord? De combinatie van een slim concept, een uitgekiende informatiearchitectuur en een fris ontwerp.

Een jaar na de lancering had de website een groot aantal geregistreerde en actieve gebruikers. Flair liet zelf weten dat de interactie met het merk hierdoor flink verhoogde. Door lezers te laten reageren en door te peilen naar hun mening, ontstaat bovendien interessante input voor nieuwe artikels (zowel op de website als in het magazine).

bezoek website

Kom meer te weten over de uitgevoerde diensten

Informatiearchitectuur

Uitdenken van een grondplan voor een website. Navigatiestructuur en werking van elk paginatype. Lees verder ➜

Webdesign

Creatie van een gebruiksvriendelijk en origineel ontwerp op maat van de klant. Lees verder ➜

Nog niet overtuigd? Bekijk onze andere projecten