Website en online marketing voor Filliers

december 2010, # Consumentenmerk , Klant: Filliers

Voor Filliers dacht Wijs de online eindejaarscampagne 2010 uit. Speciaal voor die gelegenheid ontwikkelden we daarvoor de campagnesite glaasjesvanplezier.be. Vervolgens bedachten we een wedstrijd waarbij het bekende jenevermerk op zoek ging naar de grootste Filliers fan. De prijs: een professionele fotoshoot mét styling voor de ambassadeur en 7 vrienden in de authentieke graanstokerij.

Om mee te doen, koos je je favoriete Filliers jeneversmaak en schreef je er een origineel tekstje over. Via Facebook kon je deze tekst verspreiden en kon je je vrienden oproepen om er op te stemmen. Facebook werd hierbij ingezet zoals het hoort: als een makkelijke manier om mee te doen en te reageren.

Om alle bezoekers en nieuwe fans meteen ook wat inspiratie mee te geven, kon je op de site een overzicht van cocktails op basis van Filliers jenever doorbladeren. Een grote kaart gaf aan waar de meest gezellige kerstmarkten van België te bezoeken waren.

Of de actie een succes was? In november 2010 had Filliers ongeveer 2000 Facebook fans. Een jaar later zijn dat er bijna 7000.

bezoek website

Kom meer te weten over de uitgevoerde diensten

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Optimaliseren van een site om via zoekmachines meer geïnteresseerde bezoekers te krijgen. Lees verder ➜

Social Media

Online identiteit opbouwen in verschillende sociale netwerken. Lees verder ➜

Open source CMS

Opzetten van Fork CMS. Programmeren van maatwerkmodules. Integratie HTML- en CSS-code. Lees verder ➜

Front-end development

Uitwerken van een ontwerp tot HTML en CSS-code volgens de nieuwste standaarden. Lees verder ➜

Webdesign

Creatie van een gebruiksvriendelijk en origineel ontwerp op maat van de klant. Lees verder ➜

Nog niet overtuigd? Bekijk onze andere projecten