Wijze werkwijze

Websites bouwen en optimaliseren? We doen het al járen. We ontwikkelden een gefaseerd proces om je project vlot tot een goed einde te brengen, zonder de eigenheid ervan uit het oog te verliezen.

Geolied proces

We hebben dit eerder gedaan. Onze aanpak is dus gebaseerd op een bewezen en gefaseerde procesmethodologie. Een geïntegreerd project doorloopt verschillende fases: strategie, bouwen, traffic genereren, engageren en optimaliseren.

proces

If you can’t describe what you are doing as a process, you don’t know what you’re doing.
— W. Edwards Deming

Elk van onze diensten past binnen één van deze fases. Of het nu development, design of copywriting is. Ons proces heeft een duidelijk startpunt, maar niet altijd een eindpunt. Zeker voor online marketing streven we naar een constant bijsturen en optimaliseren.

No-nonsense

Doe maar normaal, dat is al erg genoeg. Bij Wijs dus geen rare afkortingen, geen buzzwords, geen marketing mumbo-jumbo. Duidelijke, eerlijke en open communicatie – dat verwachten wij van jou, en dat krijg je van ons. Als je ons belt, spreek je niet met de Account Manager of de Floor Manager Applications Analyst. Je spreekt met Bram, je informatiearchitect; met je online marketeers Robin of Rien. Geen functietitels, maar ménsen, die met passie aan jouw project werken.

Alles onderbouwd

Geloof ons vooral niet op ons woord. Wat we doen, hebben we eerder gedaan en grondig getest. Gebruikerstesten, audits, A/B testing en analyse van Analyticsdata... Ons advies komt niet uit de lucht gevallen - er is een proces van trial and error aan vooraf gegaan. Want, om het even met een huizenhoog cliché te zeggen: meten is weten. Ook voor jouw project meten we alles tot in detail. Pas aan de hand van concrete data kan het optimalisatieproces beginnen.

Usability centraal

Onze websites staan in het teken van de gebruiker. Want een goeie site doet meer dan mooi zijn alleen. Als je bezoekers erop verloren lopen, ben je eraan voor de moeite. Al is je site nog zo hip of flashy. Wijs ijvert voor meer blije bezoekers: bezoekers die makkelijk hun doel bereiken. Usability is daarom een punt dat tijdens het hele webbouwproces wordt meegenomen. Tijdens het zoekwoordenonderzoek, bij de informatiearchitectuur en het design,... Alles staat of valt met een goeie usability.

4 eyes

Een extra paar ogen kan nooit kwaad. Daarom wordt elke specialist bijgestaan door een collega. Die volgt het project mee op. Zo’n samenwerking heeft verschillende voordelen. Een briljante inval bijvoorbeeld, iets waaraan de ander nog niet gedacht had. De synergie van twee experts kan tot vree wijze dingen leiden. Een tweede paar ogen is ook een extra kwaliteitscontrole. Zo glippen er geen blunders door de mazen van het net. Is er iemand ziek of met vakantie? Dan is er minstens één andere persoon op de hoogte van alle afspraken.

Behaalde certificaten - zo hoor je het ook eens van een ander

Wijs wil het web beter maken! Maar geloof ons vooral niet op ons woord. We laten onze labels en certificaten graag voor zich spreken.