Netlash-bSeen hernieuwt Qfor-certificaat

8 juli 2011 Inzichten /

Fusiebedrijf Netlash-bSeen heeft opnieuw, na een uitgebreide klantentevredenheids-audit, het Qfor-label behaald voor haar diensten en opleidingen.

De tevredenheidsaudit bevestigt dat maar liefst 83% van de klanten tevreden tot zéér tevreden is over de kwaliteit van de diensten en trainingen van het bedrijf.

Het volledige rapport van de kwaliteitsaudit kan nagelezen worden via de online databank Formbase.

 Bij wijze van proef op de som, pakt het fusiebedrijf ook uit met enkele ronkende namen.

In samenwerking met zusterbedrijf Talking Heads, gaat Netlash-bSeen een geïntegreerde online marketing strategie uitwerken voor Suzuki Belgium.

Suzuki doet beroep op de zusterbedrijven omwille van hun professionele expertise in strategische online marketing en social media marketing. Vanuit de productstrategie voor de modellen Suzuki Swift en Suzuki Alto wordt een volledige praktische online marketing aanpak uitgewerkt.

Tegelijk wordt een nieuwe website opgeleverd voor Stad Antwerpen, die verkozen is tot Europese jongerenhoofdstad in 2011.

Netlash-bSeen bouwde samen met de vriendelijke mensen van Generatie A een website en community platform waarmee je kunt meestrijden in de virtuele race voor het burgemeesterschap van Antwerpen (www.aeyc2011.be). Op vernuftige wijze werden de principes van Gamification gebruikt om de community te activeren en incentiveren, én om de brug tussen online en offline te kunnen slaan.
Meer info over de gebruikte Gamification technieken vind je op het Netlash-blog: http://www.netlash.com/blog/detail/gamification-in-online-communities

 

Lees meer

Nieuwsbrief

Doe zoals meer dan 1700 marketing en design experts en ontvang maandelijks onze nieuwsbrief vol inzichten, tips en verrassende nieuwigheden.