Fusie Netlash-bSeen trekt nieuwe klanten aan

9 mei 2011 Inzichten /

Sinds 1 maart is de fusie Netlash-bSeen een feit, waardoor gevestigde waarden inwebbouw en strategische online marketing hun diensten nu als één bedrijf aanbieden.

Beide bedrijven (50 man sterk) zijn sinds april ook samen operationeel op de nieuwe locatie aan de Voorhavenlaan in Gent. 

De fysieke samensmelting laat toe om optimaal gebruik te maken van elkaars expertise, en om website en online marketingstrategie beter op elkaar af te stemmen.

Dat een dergelijke geïntegreerde aanpak haar vruchten afwerpt, bewees het nieuwe fusiebedrijf al voor meerdere klanten.
Een mooi voorbeeld is jeneverstokerij Filliers. Netlash ontwikkelde daarvoor de campagnesite www.glaasjesvanplezier.be, terwijl bSeen in nauw overleg met de webbouwers een complementaire social media marketingstrategie uitwerkte, gericht op branding en kwaliteitstrafiek.

Verder hebben ook Suzuki, Club Med, Durabrik, Boomtown, Antwerp European Youth Capital, Stuvex… beslist om een beroep te doen op de geïntegreerde expertise van Netlash-bSeen. 

Hoewel beide fusiepartners hun diensten ook apart blijven aanbieden, zitten er voor de komende maanden meerdere geïntegreerde projecten in de pipeline. De bedrijven willen zo hun krachten bundelen om de gezamenlijke missie vorm te geven: online business doelstellingen van klanten realiseren, en tegelijkertijd het Belgische web beter maken. 

PS: Netlash-bSeen blijft groeien. Om onze rangen te versterken zoeken we dus nog mensen met veel goesting ! Wij willen gaan voor kwaliteit en resultaat met een innovatieve aanpak. Is dit ook jouw ingesteldheid? Solliciteer dan vrijblijvend bij marnik@bseen.be

 

Lees meer

Nieuwsbrief

Doe zoals meer dan 1700 marketing en design experts en ontvang maandelijks onze nieuwsbrief vol inzichten, tips en verrassende nieuwigheden.