Drie nieuwe Sitecore-telgen

15 december 2016 Inzichten /

Een goed gevulde planning voor de .NET-developers bij Wijs: zowel Matexi, Hyundai als Krauthammer kozen onlangs voor Wijs en Sitecore. Wijs bevestigt hiermee het stevige partnership met Sitecore èn de sterkte van Sitecore als technologie.

De drie nieuwste Sitecoreprojecten bij Wijs zijn uiterst uiteenlopend, met wel 1 constante: ze kunnen rekenen op de flexibiliteit, de uitgebreide personalisatiefeatures en de geïntegreerde marketingmogelijkheden van Sitecore. Bij Wijs noemen we het Sitecore experience platform wel eens een all-in-one marketingmachine omdat zowat alles mogelijk is vanuit één en hetzelfde platform.

Matexi: persona’s voor een optimale UX

Matexi ontwikkelt nieuwe woonbuurten met betaalbare en duurzame nieuwbouwwoningen. Zij kozen voor Wijs en Sitecore om de straffe personalisatiemogelijkheden te benutten. Sitecore capteert immers vanaf het begin ongelimiteerd data en staat toe om de personalisatie te stroomlijnen en te automatiseren.

Samen met Matexi werkte Wijs een personalisatietraject uit, waarbij in workshops werd bekeken waar personalisatie kan werken, en hoe scenario’s de gebruikerservaring kunnen optimaliseren. Wijs zal ook het personalisatietraject implementeren en werken met de mogelijkheden van de profile cards van Sitecore. Daarbij wordt er gekeken naar data van de gebruiker, om te bepalen om welk soort gebruiker het gaat. Op basis daarvan kan je vervolgens nauwkeurig personaliseren, bijvoorbeeld op vlak van content. Momenteel worden de laatste inspanningen geleverd zodat je de website binnenkort ook kan bewonderen.

Hyundai: multisite/multilingual

Hyundai Heavy Industries beheerde 2 sites, maar het bestaande systeem bleek te licht en weinig flexibel. Ze kozen daarom voor het solide Sitecore om de twee sites samen te voegen tot één gebruiksvriendelijke en vlot draaiende website die makkelijk onderhoudbaar is èn klaar voor de toekomst.

Bovendien biedt Sitecore de perfecte oplossing voor de complexe internationale structuur van Hyundai. Voor een multisite/multilingual-situatie biedt Sitecore immers een uiterst gebruiksvriendelijke en pasklare oplossing.

Krauthammer: klaar voor de toekomst

Ook Krauthammer ging in zee met Wijs en koos voor Sitecore. Zij zijn gespecialiseerd in training, coaching en consulting.

Sitecore was voor hen logisch omdat ze een toekomstgerichte keuze wilden. Sitecore is immers uiterst schaalbaar, en groeit mee met je onderneming en gekozen marketingtraject. Bovendien kan het CMS altijd worden uitgebreid met nieuwe features en functionaliteiten.

Zo koos Krauthammer in eerste instantie voor een gelimiteerde licentie, omdat ze pas later zullen starten met personalisatie. Ook op vlak van kosten groeit het marketingplatform zo mee met je organisatie. Net als bij Matexi bood Sitecore hier ook een oplossing voor het complexe multisite/multilingual verhaal. Ook deze website kan je binnenkort bewonderen.



Ook zin om mee aan innovatieve Sitecore-projecten te bouwen? Laat van je horen!

Lees meer

Iedereen bij Wijs deelt zijn expertise, ook Jasper en Evi. Benieuwd naar de laatste nieuwtjes en blogposts? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!