Dood aan de Google AdWords Certified Partners

13 november 2013 Inzichten /

Al sinds jaar en dag is Wijs één van de Google AdWords Certified Partners. 
De voorbije weken onderging het Google Certification programma grondige veranderingen, en vanaf vandaag 13 november is er geen weg terug. Het vernieuwde Google Partner-programma vervangt de GACPs definitief.
Haalde Wijs de selectie? 't Zal wel zijn, en met glans. De nieuwe Google Partner-badge zal dus voortaan onze website sieren.

Wie wordt Google Partner?

Om Google Partner te worden, moet een agency of bedrijf aan een aantal strenge voorwaarden voldoen, zoals:

  • Certificeringen. Bij elke Google Partner moet minstens 1 medewerker succesvol de AdWords examens afleggen. Een kolfje naar onze hand, want bij Wijs leggen àlle marketeers deze examens af. Dat vraagt elk jaar een inspanning, maar dat hebben we er graag voor over.
  • Campagnesterkte. Aan de hand van tig prestatieparameters bepaalt Google de gemiddelde sterkte van onze Adwords-campagnes. Ook klantenondersteuning wordt naar waarde geschat. We zijn trots dat we op dit vlak ver boven het gemiddelde uitsteken:
  • Activiteit. Een Google Partner moet dag in, dag uit met zijn campagnes bezig zijn. Ook op dit vlak scoort Wijs bij de top.

Rode telefoonlijn met Google

Wie met Wijs in zee gaat, weet dat hij met 100% up-to-date online marketeers zal samenwerken. Jaarlijkse examens en de Google Partnervereisten houden ons scherp.
Als Google Partner onderhouden we trouwens een nauw contact met Google. Daardoor zijn we bij de eersten om nieuwe functies en producten in AdWords uit te rollen. Regelmatige webinars, training events en hangouts dragen hier allemaal toe bij. Zo doen we nòg beter waar we goed in zijn: geïnteresseerde bezoekers naar je website leiden. Door conversie-optimalisatie pijnpunten blootleggen en aanpakken. En dus meer omzet creëren.

Wij worden ook graag jòuw partner! Benieuwd hoe we je online doelstellingen kunnen helpen behalen? Laat iets weten of kom eens langs.

Lees meer

Nieuwsbrief

Doe zoals meer dan 1700 marketing en design experts en ontvang maandelijks onze nieuwsbrief vol inzichten, tips en verrassende nieuwigheden.