Strategie & concept

Waarom heb je een website nodig? Hoe krijg je meer kwalitatieve bezoekers naar je site? En hoe krik je die online resultaten op? Knappe koppen koppelen een digitale strategie aan een verfrissend concept. Wijs, in so many ways.

‘Bezint eer ge begint.’ Als een wijze opa geven we dit mee aan onze klanten. Het heeft weinig zin om onbezonnen aan online marketing te doen of een website te bouwen.

Skate where the puck is going to be, not where it has been.
Wayne Gretzky

Noem het een Big Hairy Audacious Goal (BHAG) of een World Domination Plan, je hebt een doel voor ogen nodig. Digitale tools helpen je om dat doel te —bereiken. Het loont daarom om alles goed in kaart te brengen: je organisatie, je doelgroepen, je sterktes en zwaktes, je marktpositie, je aanbod en je middelen. Dat gaat gepaard met veel denk- en opzoekwerk, maar nog veel meer met luisterwerk.

Concept met potentieel

Het volstaat niet om enkele creatieven een paar uurtjes in een hokje op te sluiten in de hoop dat ze met een fantastisch concept naar buiten komen. Een concept is een weldoordachte vertaling van een strategie. De creativiteit is daarbij de suiker op de aardbeien.

Bovendien, wat ben je met een leuk idee dat niet realiseerbaar is? De technologische evolutie gaat razendsnel en het zit in onze genen om hierin voorlopers te zijn. Omdat we dagelijks niet alleen concepten bedenken maar ze ook uitvoeren en uitwerken, weten we héél goed wat werkt en wat niet werkt - en vooral: wat binnen budget blijft.

Waarom moet je op internet zitten?

Bepaal samen met Wijs een antwoord op deze vraag.

contacteer ons