Meten & optimaliseren

Heb jij inzicht in de prestaties van je online activiteiten? En weet je wat je precies moet doen om die resultaten verder de hoogte in te duwen?

Keiharde cijfers, daar kicken wij op. Want dat is de bottomline. Wat is de return on investment van je online activiteiten?

“Action is the real measure of intelligence.”
Napoleon Hill

Als iemand je vraagt “hoe is het met je website?”, is het antwoord dan “geen idee”, “goed” of “vorige maand is het aantal conversies met 6% gestegen”? Wie zijn website als een belangrijk onderdeel ziet van zijn bedrijfsvoering, moet weten wat er op zijn website gebeurt. Wijs helpt je daarbij door mee de belangrijkste indicatoren (KPI’s) te bepalen, de webstatistieken correct te meten en te interpreteren en te blijven testen.

De fijne lijn tussen BI en BS

Business Intelligence is het nieuwe modewoord, maar niet iedereen geeft voldoende inhoud aan die term. BI wordt dan al snel BS. Cijfers liegen niet, maar je moet de juiste cijfers kiezen en ze correct interpreteren.

Actie ondernemen

Inzicht verwerven in de prestaties van je website is belangrijk. Er iets mee doen, nog veel belangrijker. Voortdurend optimaliseren is de opdracht.

Meer inzicht in je online activiteiten?

Neem Wijs onder de arm voor correcte analyse en voortdurende optimalisatie.

contacteer ons