Creative campaigns

Diensten / Content & campaigns / Creative campaigns

Bij Wijs denken we altijd digital first, maar dat betekent niet dat we nooit buiten de digitale lijnen kleuren. Meer nog, ons creatief team doet niets liever. 

Het totaalplaatje

Na de analyse- en strategiefase gaat het creatief team aan de slag om een weergaloos creatief concept voor een campagne te bedenken. Dat zal misschien (allicht) uit de band springen, maar altijd in het grotere plaatje passen. Ook in creatieve campagnes is het immers ons doel om de juiste doelgroep aan te spreken met boeiende content op het ideale moment, via het beste kanaal. Hoe we die straffe concepten uit onze mouw schudden? Daar kan ons creatief team zelf ook geen eenvoudig antwoord op geven. Alleszins is het een mix van data en emotie, van brainstorms en inlevingssessies, van out of the box en binnen de lijnen...

Van on- naar offline en terug

Dankzij de voorafgaande analysefase en onze manier van werken, weten we wanneer we moeten inzetten op Facebookcampagne of wanneer we beter gaan voor old skool billboards,  of we het best een mailcampagne uitwerken die over de tongen gaat of liefst opteren voor een persoonlijke brief die je klant activeert. Ook al is online voor ons altijd de kern, we maken dus net zo goed een uitstapje naar het offline verhaal. Zolang het maar past binnen de grotere digitale strategie. Campagnes zijn voor ons immers geen one-trick-ponies. We streven altijd naar constante aanwezigheid, waarbij een campagne een uitschieter kan zijn, maar tegelijk het hele verhaal mee vooruit helpt. 

Opvallen zonder daarbij het groter doel en de eigenheid van je merk uit het oog te verliezen, dat is de uitdaging die we altijd opnieuw aangaan. De creatieve campagnes voor klanten als Partena Ziekenfonds en Delta Lloyd Life tonen alvast dat ‘creatief’ bij Wijs prima samengaat met ROI.

Ook voor een berg van een uitdaging met je merk? Bel ons voor een creatieve sprint.

Maak een afspraak

Bel ons +32 09 335 22 80

Sales Stijn