Content & campaigns

Diensten / Content & campaigns

De inhoud die telt

Een website zonder content is als een lege doos. Daarom creëren wij niet enkel een stijlvolle verpakking, maar ook een betekenisvolle, relevante inhoud. 

Bij Wijs halen we massa’s voldoening uit het bouwen van websites, maar als we dat zonder relevante content opleveren, voelt het toch een beetje... leeg. Eigenlijk zijn we architect en aannemer tegelijk. We halen het onderste uit de kan om een prachtig huis te tekenen dat stabiel is en veel bewondering oogst, maar tegelijk hebben we ook een duidelijke visie over hoe dat huis het best wordt ingericht. Want een huis dat niet is afgewerkt, is niet functioneel. 

Binnen- en buitenkant

De inhoud van de website, de content dus, moet voor ons overtuigend zijn. Het moet passen bij je merk, een spreekbuis zijn van je bedrijf. Het belang van een goede ‘inrichting’ van je website valt nauwelijks te onderschatten. Het is immers de inhoud die maakt dat een bezoeker zich verbonden voelt met je merk, die hen het gevoel geeft dezelfde waarden te delen, die hen doet klikken... 

Wijs

Creatief, strategisch, digitaal

Wijs is niet het agentschap van de zotte one-hit-campagnes. Niet dat we niet creatief zijn, maar het moet wel een doel hebben. Onze campagnes zijn altijd ROI-gedreven. We vertrekken vanuit data en gaan voor resultaat. In plaats van een losse flodder zijn onze campagnes in de eerste plaats gericht op het helpen van mensen. We geloven immers dat we vanuit dat standpunt veel meer mensen kunnen bereiken. Onze creativiteit dient een hoger doel: mensen bereiken en je naam of merk verspreiden. 

Een andere aanpak

Die strategische insteek is geen nuanceverschil, het is een fundamenteel andere aanpak. Heel vaak vloeit een campagne immers op een logische manier voort uit de strategische partnerships die we doorheen de jaren hebben opgebouwd met onze klanten. Ze passen met andere woorden altijd in de meer globale strategie die we met onze klanten construeren en waarmaken. 

Content die werkt

Content hoort relevant te zijn: relevant voor je merk, relevant voor de bezoeker. Als data-driven bedrijf gaan we altijd the extra mile om uit te spitten wat ‘relevante content’ betekent in jouw project. We onderzoeken de doelgroep, analyseren zoekopdrachten, gaan aan de hand van workshops tot op het bot om te begrijpen wat er nodig is ... Het resultaat is een website met content die werkt: een website die je doelgroep bereikt en activeert, een website die mensen engageert en hen aan je merk bindt. Samen schrijven we zo een straf digitaal verhaal, mèt inhoud.

Content & campaigns

Klaar voor de volgende stap in digitaal? Elien en Charline helpen jou verder.