Nieuwe huisstijl en website voor Alter Expo

Alter Expo is al jarenlang een trouwe en gewaardeerde partner van beursorganisatoren in binnen- en buitenland. Ze helpen hen met inrichting en standen, maar nemen nog een pak werk voor hun rekening. Ze doen dat uitermate goed, zeer flexibel en vooral: met veel goesting. Wijs hielp hen met het naar buiten brengen van hun verhaal.

Alter Expo, 2016

We stonden in voor Webdesign, Concept en design

Een nieuw jasje ...

Onze designer Jonas haalde zijn strijkijzer boven, en maakte het logo flatter. Subtiel & toch strakker, en nog steeds herkenbaar.

Niet enkel het fuchsia, maar ook de driehoeken zouden hét kenmerk worden van Alter Expo. Fans van de betere geometrie: hou je vast aan de takken van de bomen, want je gaat het warm krijgen.

En omdat het fuchsia niet eenzaam zou worden, hebben we ook wat aubergine toegevoegd aan de mix.

Eens we klaar waren met de kleuren en de hoeken, namen we ook de business cards, Powerpoint-presentaties, briefpapier… onder handen.

… en een nieuwe site.

Ook de website had zijn uitdagingen. Alter Expo is niet gewoon een standenbouwer (of kotjesleverancier), maar een échte partner, die meedenkt van concept tot de eindelijke uitvoering. Daarom werd er veel tijd besteed aan de informatie-architectuur en hoe de boodschap werd gebracht.

Voor organisatoren zijn eerdere realisaties en ervaring een beslissende factor. Het portfolio werd opgesmukt, en responsive design zorgt ervoor dat klanten en prospecten alles ook op tablet en smartphone kunnen bekijken.

Maar: hoe laat je vooral écht blijken dat je een dynamische, meedenkende partner bent met een pak ervaring? Door klanten en prospecten te inspireren. De blog werd dan ook 'Inspiratie & Trends' gedoopt, en de passie en goesting gutsen van het scherm.

Laatste nieuwe pareltjes