Onze aanpak

We are at the crossroads of communication, strategy, creativity and technology

01 Een geïntegreerde aanpak

Ons denken én doen wordt getypeerd door geïntegreerd werk. We hebben er zelfs ons volledig agentschap op gebouwd: alle 110 collega’s werken in geïntegreerde en multidisciplinaire teams. Dat houdt in dat jouw project terechtkomt bij een team waarin zowel strategen, creatieven, designers, architecten, developers, marketeers als copywriters zitten. The challenge at hand wordt dus niet steeds over de muur gegooid naar de volgende silo, maar wordt vanaf de start op een holistische manier bekeken. Pas op die manier worden creatieve concepten verrijkt door technologie of wordt de architect zijn prototype verbeterd door de inzichten die de marketeer uit Google Analytics haalt.

Created with Snap

02 Pragmatisch creatief

Naast de teams is ook onze volledige aanpak getekend op geïntegreerd werk. Wijs ambieert niet het volgende creatief bureau te zijn dat een eenmalige campagne uitwerkt voor de verkoop van een product te boosten. Ons team pakt de oorsprong van het probleem aan en werkt in een traject van analyse tot strategie, van plan tot implementatie. Want wanneer hetzelfde team verantwoordelijk is voor de strategie als voor de uitvoering, dan kan die strategie maar best realistisch en pragmatisch zijn.

Created with Snap

03 Focus op jouw eindklant

Aan de basis van alle analyses en plannen, ligt het doorgronden van het gedrag van jouw eindklant. Onder invloed van digitaal ligt een groot deel van de controle over de dialoog bij hen, en niet langer bij de organisatie. Een duurzaam marketingplan is dan ook gefundeerd op een sterk inzicht in het gedrag van de beoogde doelgroep. Van uitgebreide customer journey workshops met eindklanten, naar diepte-interviews, tot soms een eenvoudig zoekwoordenonderzoek: ons team zoekt het uit.

Created with Snap

Ook voor een berg van een uitdaging met je merk? Bel ons voor een creatieve sprint.

Maak een afspraak

Bel ons +32 9 335 22 80