E-commerce rapport 2014

, # Strategie, # Trends

Naar ondertussen jaarlijkse gewoonte geven we bij Wijs onze kijk op de online retail en 
e-commerce.

In 2012 brachten we alle cijfers en feiten samen voor België, en keken we vooral naar cross-border e-commerce.
In 2013 keken we naar de consument en zijn shift naar online; niet zozeer op het vlak van online kopen, maar wel digitaal oriënteren. Wat betekent het om online expertise en advies uit te spelen?

Dit jaar proberen we beide samen te brengen, en kijken we naar hoe België misschien wel de uitvalsbasis kan worden naar een vergeten consumentengroep

Download e-commerce rapport 2014 (.pdf, 20 Mb)

In dit rapport leer je:

  • waarom België alle troeven in handen heeft om hét e-commerce export land van Europa te zijn;
  • waarom onze Belgische markt dan toch gedomineerd wordt door onze buurlanden;
  • hoe e-commerce spelers nu allemaal vechten voor dezelfde red ocean doelgroep;
  • welke twee nieuwe doelgroepen op dit moment online underserved en unserved zijn.

Meer weten over webshops en e-commerce? Kom eens langs voor een kop koffie.

Meer weten? Advies nodig?

Kom gerust langs voor een kop koffie en een goed gesprek. Wijs geeft strategisch advies, en helpt bij het uitwerken en verbeteren van all things digital.

Gerelateerde diensten

Gerelateerde cases

  • Website en online marketing voor Filliers

  • Online community voor Ancienne Belgique

 

Laat hier een reactie achter of contacteer ons via e-mail

Plaats een nieuwe reactie